Administrar

Benvinguts al Bloc de la Isabel Casellas. - La WEB

Photoshop User TV.

icasellas | 26 Juliol, 2008 14:24 del.icio.us facebook.com google.com twitter.com

Inventari Fotogràfic.

 


 

http://www.photoshopusertv.com

 Photoshop User TV, ofereix tutorials gratuïts de Phosohop (en anglès).

Tutorial: Transformar una foto diurna en nocturna en Photoshop.

icasellas | 21 Juliol, 2008 20:08 del.icio.us facebook.com google.com twitter.com

Inventari Fotogràfic.

Malgrat el tutorial està en anglès s'enten molt bé perquè és visual i pas a pas.

Transforming a Daylight Image Into a Wild Night


 

Has pensat a muntar mai una càmera a la teva bici?

icasellas | 19 Juliol, 2008 19:53 del.icio.us facebook.com google.com twitter.com

Inventari Fotogràfic.

Aquesta és una idea molt divertida que he trobat a Photojojo.

Muntar una càmera de fer fotos o de video sobre el manillar de la bici i provar a veure què passa... tots els passos a seguir al link Your Bike? Awesome. Your Camera? Awesome. You Thinking what We’re Thinking?

Una mostra: 

The Photojojo DIY BikeCam! from Photojojo on Vimeo.

ALIENTO, Kim Ki-duk.

icasellas | 17 Juliol, 2008 11:18 del.icio.us facebook.com google.com twitter.com

Inventari Fotogràfic.
Des que vaig veure "Primavera, verano, otoño, invierno... y primavera", vaig quedar atrapada per la màgia d'aquest director.
El llenguatge estètic i la fotografia acurada barrejades amb unes histories d'una duresa contundent, fan que parli de l'ésser humà com pocs directors ho saben fer. Per fi arriba, almenys fins el Verdi, la pel·lícula "Aliento", que es va presentar a la secció oficial del Festival de Cannes 2007 . 
 


Aliento. De inhalarlo y exhalarlo. De retenerlo. De ahogarse mientras se mantiene y del alivio que se siente al expulsarlo. Eso es lo que sucede en la película y eso es lo que nos provoca. De ser humano radicalizado en el límite es de lo que trata esta cnta que nos presenta a Jang y a Yeon. Él es un preso que cumple condena y espera su ejecución compartiendo celda con tres reclusos más. Uno de ellos está locamente enamorado de él y siente celos de ella. Ella es una mujer casada y con una niña. Su marido le engaña con otra y el dolor que siente es inmenso. Conoce el caso de Jang Li a través de la televisión. Sabe cómo intenta sucesivamente acabar con su vida y decide ir a visitarlo. Hay un dolor que comparte con él. Hay algo que le une a él. La obsesión y una mística y mágica empatía, sumadas al duelo de sus circunstancias, le conducen casi hipnóticamente hasta su encuentro. Surge así una desesperada e intensa relación entre los dos personajes, quienes intentan curar así las heridas de su desolación. Exquisitamente ambientada y con un reparto escueto y sobresaliente (el propio director tiene también su cameo), la película nos mantiene sobrecogidos reteniendo el aliento dentro. Y, ochenta y cuatro minutos después, lo expulsamos fuera.
 
Tota la informació a : www.golem.es/aliento/index.php
1 2 3  Següent»
 
Powered by Life Type - Design by BalearWeb - Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS